Viljami

Koulujen iltapäiväkerhotoiminta alkaa ja pitäisi miettiä mihin ollaan osallistumassa. Onko jo tietoa treenipäivistä, kun ulkokausi loppuu? Viime kaudellako oli kerran viikossa ja se sunnuntaisin. Sama nyt?

Toni

Talviharkat on sunnuntaisin 14.45-16.15.

Viljami

Ok, selvä. Kiitos.

Mikko

Hei

Seuraava viesti on lähinnä uusille vanhemmille ja harrastajille tarkoitettu.

Vanhemmille on whatsapp ryhmä jossa on mahdollista kysellä/ sopia kuljetuksia peleihin jos itsellä ei ole mahdollisuutta. Ryhmään laitetaan myös viestiä mikäli ilmenee jotain kiireellistä tiedotettavaa. Esim. jos pelit perutaan lyhyellä varoitusajalla. Pääsääntöisesti tiedotus hoidetaan nimenhuudon kautta.

Myös pelaajille on oma ryhmä ja sinne voi liittyä halutessaan. Tarkoitettu oma-aloitteisten harkkojen sopimiseen muiden kanssa ja jos tuleee jotain kysyttävää.

Minulle tai Tonille voi ilmoittaa mikäli haluaa ryhmän jäseneksi niin lisäillään sitä mukaan.

Mikko

Aurora